Wie zijn wij

Linda Hoogsteden

Dagelijks verbeteren, dat is wat ik graag doe. In (online) marketing en communicatie voel ik mij op een heel breed gebied thuis. Specialistische kennis doe ik ook graag op, maar het opzetten van een complete strategie en implementatie is wat ik het liefste doe. Mensen verbinden, bedrijven helpen meer uit zichzelf te halen: daar haal ik mijn plezier uit!

Drijfveren en passie

Als klein kind vond ik reclametijd leuker dan sesamstraat. Ik kon alles meepraten en zingen. Dat doe ik tegenwoordig niet meer (hardop), maar communicatie en marketing is nog steeds mijn grote passie.

Werken zonder passie bestaat niet in mijn wereld. Ik daag mezelf steeds weer uit het beste resultaat neer te zetten. Voor BMWE, maar zeker ook voor de eindklant/gebruiker. Mensen omschrijven mij regelmatig als een ondernemend typje.

Achtergrond en ervaring

Werkervaring: 10 jaar, o.a. bij Rabobank, TKI Dinalog, ANWB en nu gestart met mijn eigen bedrijf WFM – Maakt Marketing Makkelijk
Opleiding: HBO communicatie
Samenwonend, carrièretijger & troetelmama